Ügyfelünk több mint 70 éves nemzetközi vállalatcsoport, az Integrated Facilities Management szolgáltatások meghatározó szereplője. Magyarországi szervezetük számára keresünk dinamikus, tehetséges és motivált vezetőt Operatív IFM Igazgató pozícióba.

Feladatok:

  • Irányítja a szervezet napi üzleti tevékenységeit.
  • Biztosítja az ügyfelek elégedettségét megfelelő minőségű szolgáltatás nyújtásával.
  • Gazdálkodik a meglévő belső és külső erőforrásokkal.
  • Megvalósítja és fejleszti az üzemeltetési terveket a helyi és a nemzetközi elvárások szerint.
  • Az operatív működéshez szükséges szabályzatokat korszerűsíti, naprakészen tartja.
  • Felügyeli az összes IFM folyamatot és műveletet.
  • Felel a szolgáltatások pontos dokumentációjáért, biztosítja a folyamatok hatékonyságát, következetességét a szervezeti célkitűzéseknek megfelelően.
  • Napi kapcsolatot tart a felső vezetéssel az operatív irányítás szintjén.
  • Stratégiai célokat és hosszú távú terveket határoz meg a működési hatékonyság növelése érdekében.
  • Elemzi a jelenlegi működési folyamatokat és teljesítményt, szükséges fejlesztésükre megoldásokat javasol.
  • Tervezi és ellenőrzi az operatív költségeket, pénzügyi információkat.
  • Adatok és mérőszámok alapján értékeli az általános teljesítményt.
  • Figyelemmel kíséri a napi teljesítményének kulcs-mutatóit, a feladatok hatékony és időben történő elvégzésének érdekében.
  • Betartja a szervezet irányelveit és biztosítja a jogszabályi előírások betartását.
  • A vezetők és a munkatársak felkészítésével biztosítja, hogy a szolgáltatás jól szervezett és eredményes legyen.
  • Felel a munkavédelmi előírások betartásáért.
  • Maximalizálja a hatékonyságot és az eredményességet az osztályok közötti együttműködés révén.
  • Magas szintű HR feladatai vannak, bővíti a csapatát, támogatja a tehetség programokat és a képzéseket.
  • Kapcsolatot tart- és épít az osztályvezetőkkel, külső partnerekkel, beszállítókkal.
  • Segít és visszajelzést ad a beszerzési részlegeknek, felügyeli a raktár hatékonyságát.
  • Biztosítja, hogy a vállalat összes erőforrását hatékonyan és pazarlás nélkül használják fel.

Az ideális jelölt:

  • Magabiztosan tervezi meg és irányítja az operatív folyamatokat
  • Agilis, innovatív, stressz tűrő
  • Alaposan ismeri az iparággal kapcsolatos jogszabályokat
  • Magabiztos költségvetés és üzleti tervek kidolgozásában
  • Kiváló tárgyalási készségekkel rendelkezik mind belső, mind külső környezetben
  • Erős analitikai képességű, elsősorban adatelemzés és teljesítménymérés területén
  • Kiválóan ismeri az üzletviteli szoftvereket, ERP és CRM rendszereket, valamint az MS Office-t
  • Alaposan ismeri a különböző üzleti funkciókat és elveket (például: ellátási lánc, pénzügy, ügyfélszolgálat stb.)
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezik

Elvárások:

  • Mérnöki vagy műszaki végzettség
  • Minimum 10 év Facility Managementben szerzett tapasztalat
  • Közép- vagy felsővezetői szinten szerzett releváns tapasztalatok

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a zsanett.lisztig@telkes.hu címre.