Ügyfelünk – közismert autómárkákat forgalmazó, több országban tevékenykedő importőr – részére keresünk tapasztalt és energikus regionális Junior Product Managert, aki árképzési tapasztalattal is rendelkezik.

Feladatok

  • A cég magyarországi és regionális termékmarketingjének és árképzési stratégiájának kidolgozása
  • Alapos termék ismeretekre alapozva készít elő döntéseket a marketingstratégiát és árképzést illetően
  • Innovatív, ugyanakkor eladás-orientált marketinges, aki képes gyorsan alkalmazkodni a piaci elvárásokhoz
  • Kiválóan ért a termékstratégiához, az árképzéshez, a marketing és pénzügyi tervezéshez, valamint a szükséges termékek megrendelésének megtervezéséhez
  • Folyamatosan nyomon követi a versenytársak árképzési, eladási és gyártási stratégiáját, ami alapján képes felelős döntéseket hozni, illetve a rendelkezésre álló adatok és információk alapján új megoldásokat és stratégiát meghatározni
  • Jól ismereti az autóipari, autóforgalmazási szektort, naprakész ismeretekkel rendelkezik a piaci igényekről és az új irányzatokról
  • Pontos, precíz és alapos az adatok és információk elemzésében és értelmezésében
  • Kapcsolatot tart és együttműködik külső partnerekkel: gyártókkal, a hatóságokkal, pénzügyi intézetekkel, valamint cégen belül az egyes osztályokkal.
  • Pontos adatokkal látja el és támogatja a társosztályokat a megfelelő és biztonságos kontingens-megrendelések minél pontosabb tervezhetősége, valamint a car-flow management területen megszülető adekvát döntések elősegítése érdekében
  • Az új autómodellek megrendelésénél javaslatot tesz a megfelelő és versenyképes kontingens-mixre
  • Ajánlatokat dolgoz ki figyelembe véve a versenyképességet és a teljesíthetőséget szem előtt tartva az üzleti és eladási célokat
  • A regionális csoport tagjaival együttműködik és koordinálja munkájukat üzleti és marketing riportolás területén, illetve az esetleges ad hoc közös projektekben

Elvárások

  • Minimum 5 év tapasztalat corporate marketing és árképzési területen
  • Kiválóan kezel projekteket és képes a multitaskingra
  • Pontos és precíz, ugyanakkor képes átlátni a feladatokat és prognosztizálni a várható trendeket
  • Kimagasló analitikai gondolkodás és rendkívül kreatív gondolkodás a megoldások területén
  • Magas érzelmi intelligencia és asszertív kommunikációs képesség
  • Kiváló angol nyelvtudás mind szóban, mind pedig írásban
  • BSc/MSc diploma marketing vagy közgazdaság szakterületen

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát az adel.toth@telkes.hu címre.